Pretraga

Portret moje majke

 
Kao i svaka ćerka, osećam jaku bliskost sa mojom majkom, posebnu vezu i odnos. Mislim da ne bih mogla da budem više od 3 nedelje daleko od nje. Onda mi pomaže u svemu. Bez nje, ništa nema smisao: nema ko da mi daje savete, one prave, koji dolaze iz srca, nema ko da me teši kao što ona to radi. Niko ne može da me usreći kao njen osmeh i doznanje da je vesela i zadovoljna.
  Moja majka ima malo svetliju put od moje, nemirnu talasastu kosu boje kestenja i duboke braon oči. Oblačenje joj i nije neka strast: farmerke, majica, patike i to je to! Ali ipak izgleda odlično. Od kada je postala punoletna, radi posao koji najviše voli, a to je trgovina. Radi u prehrambenoj prodavnici i zadovoljna je svojim poslom. Od rađanja troje dece, ostale su joj naglašene obline oko kukova, ali ima prilično lepo telo. 
  Kada razovarate sa njom, njene tamne oči privlače vaš pogled. Uvek pronalazi dobru stranu u svemu, pa čak i u onom najgorem i najbolnijem, a pritom je odličan savetnik. Mogu slobodno da kažem da je ona moje svetlo na kraju tunela!
  Iskreno, ne bih mogla da živim bez svoje mame. Kada bi me neko pitao kakvu mamu želim, samo bih odmahnula glavom i rekla: "Moja mama je nezamenljiva!"

Piše: Admin